BESTEL VANDAAG EN PROFITEER VAN DE UITVERKOOP + GRATIS VERZENDING !!!

VEEL GESTELDE VRAGEN

Om iets kunnen bestellen bij Yogi Bijoux ga je als volgt te werk:

Eerst zoek je het product of de producten die je wilt aanschaffen en doet deze in je winkelwagen. De producten blijven in je winkelwagen zitten, zodat je eventueel zorgeloos verder kan zoeken naar andere producten. Heb je alle gewenste producten gevonden, klik dan in je winkelwagen op de knop ‘Afrekenen’. Geef vervolgens aan waar de bestelling moet worden bezorgd.

Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen, nadat deze is geplaatst. De bestelling kan je wel laten annuleren via de klantenservice. Daarna kan je een nieuwe bestelling doen. Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kun je via het contactformulier dus een besteld artikel annuleren.


De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.* Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: ..... 



*Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

 

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

Het kan zich voordoen dat verschillende producten op verschillende datums worden geleverd in verband met verschillende leveranciers. In de status van je bestelling zie je wanneer de artikelen zijn verzonden. Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je niet alle producten die je besteld hebt ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

 

Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

 

Klik hier om een retourformulier te downloaden <

Op deze pagina https://yogibijoux.nl/pages/volgjebestelling kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Als je hebt geklikt op de link naar Track & Trace, kan het voorkomen dat je een foutmelding krijgt. De melding kan verschijnen wanneer PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. In dat geval kan je de status van de bestelling de volgende werkdag opvragen. Mocht de bestelling na twee werkdagen nog steeds niet zijn ontvangen en blijf je de melding zien? Neem dan contact met ons op.

 Goede vraag! Om een telefonische klantenservice te hebben moeten we vast personeel hebben, telefoons en een kantoor. Doordat wij deze kosten niet hoeven te maken kunnen wij de scherpe prijzen hanteren. Onze klantenservice via e-mail en Facebook kunnen je net zo snel en goed helpen als telefonisch.